Coasterfrenzy Ik vraag me trouwens wel af hoe ze dit gaan maken. Als je nu vanaf het "pleintje" waar de drogers van Chiapas staat richting de uitgang van Chiapas kijkt, ziet het er super raar uit. Onderste gedeelte is mexico, bovenste gedeelte is Klugheim.. het verschil in hoogte lijkt me té laag te zitten om het geheel op een mooie manier te kunnen overdekken.. Nu verdient het park wel wat krediet, maar desalniettemin ben ik sceptisch over het eindresultaat.
Ik denk dat je dit deel bedoelt?

Raar of niet, ik vermoed dat het zo blijft. De overgang van China Town naar Mystery (langsheen FJP en River Quest) is ook een combinatie in theming van beide gebieden. Er is geen abrupte overgang.
Ik denk dat ze deze toren met de nieuwe trap zo gaan laten. Hooguit krijgt het onderste gedeelte van de gevel toch nog een donkerder tintje verf dat beter aansluit op de kleuren van het Klugheim gedeelte erboven. Toch lijkt het blenden van deze 2 gebieden hier de opzet.

Wat ik wel nog vermoed is dat als de uitgang van Chiapas verplaatst wordt, er hier een muur/rotswerk/gevels gaan komen links van de trap. Dan zie je hier niet de Mexicaanse geveltjes tegenover die Klugheimfaçades. Dat stoort mij namelijk veel meer dan die trappentoren op zich. Tenzij de overkapping die nog over de vaargeul geplaatst wordt, het Klugheim deel erboven van het zicht zal onttrekken. 😝