Rulantica krijgt er in de zomer van 2025 een nieuw buitenbad (met bar!) bij genaamd Svømmepøl. Werkzaamheden zijn al in volle gang.

Ook komt er een nieuw restaurant, direct naast de nieuwe overkapping van Tønnevirvel. Het restaurant gaat Nørdhavn heten. In het gebouw komen ook rustruimtes en een speeltuin. Ook dat moet in 2025 gaan openen.

Super goed bezig daar! En je kunt me gek verklaren, maar met alleen de waterglijbanen vind ik Rulantica het niet waard, er mogen echt wel 2 of 3 zwembaden bij, dus deze uitbreiding is wel echt top.

De horeca is meestal overvol, dus super dat er een extra restaurant bij komt. En ja in een waterpark moet je ook een beetje kunnen zwemmen. Ik vind dat dat tot nu toe echt tegen valt.

Als dit allemaal opent ga ik zeker nog een kijkje nemen, maar voor nu is een avondticket voor mij prima.

Fijn dat deze uitbreidingen er komen want ze zijn nodig.

Ik hoop op horeca met een breder assortiment. Zeker als je de hele dag gaat en zowel lunch als avondeten gebruikt, is het aanbod toch wel erg karig.
    Vooral omdat ik Viking Snåck bij onze beide bezoeken niet open heb gezien.

Wat mij betreft missen er echt lekkere broodjes.

En qua Bar is diegene buiten altijd vol en druk dus ook prima dat hier een tweede variant komt.

Jordy En ja in een waterpark moet je ook een beetje kunnen zwemmen.

Ik betwijfel of dat hier kan. Op de concept zie ik alleen mensen die tot grofweg hun middel in het water staan. Ik vermoed dat dit zo'n buitengedeelte word als je ook bij Tropical Islands hebt: Met allerhande effecte en speciale elementen er in zoals bubbelgedeeltes, stromingen, fonteinen etc.

Dat gedeelte onderin de foto: zou dat een aansluiting naar het binnenbad zijn?? Het zou wel mooi zijn als je hier ook in de winter het bad in kunt, zonder dat je door de koude buitenlucht hoeft te lopen.