Maik Wij doen ook gezellig mee! Twee keer optie 1 en eenmaal optie 2 alsjeblieft. Betalen doe ik een andere keer: ik krijg steeds een foutmelding van Bunq.
John Maik Betalen doe ik een andere keer: ik krijg steeds een foutmelding van Bunq. Ze hadden gisteren middag / avond inderdaad een storing. Inmiddels moet het weer werken. Ik heb de lijst met betalingen weer bijgewerkt. Mooi clubje! 🙂
Marvin Wat een toffe groep hebben we al bij elkaar! Als je nog twijfelt, je hebt nog tot en met zondag (5 januari) de tijd om je in te schrijven én de betaling te voldoen!
ufx Ik zou graag aansluiten! Ik kan er echter (waarschijnlijk) niet al in de ochtend zijn. Zoals het er nu naar uit ziet is dat ergens rond 13u. Is dat een mogelijkheid? Ik ga dan wel gewoon voor optie 1.
Marvin ufx Dat is prima, maar dan mis je natuurlijk wel een stuk van het programma en daar kunnen we geen korting oid op geven.. Ik heb je voor nu alvast op de lijst gezet. Laat je even weten of je definitief mee gaat? 😁
ufx Marvin Had ook niet verwacht dat er iets aan de prijs aangepast zou worden 🙂 Maar ik ga dan definitief mee, heb inmiddels ook de betaling gedaan.