Om dan toch maar daad bij het woord te voegen (met de goede voornemens), ik ga mee met optie 1

Ik heb wel interesse voor dit event. Als ik kan, zal ik meegaan.
Ik zou gaan voor optie 1.

Update: ik ga mee.
Ik zal gaan voor optie 1

Voor mensen die in België wonen en ook graag mee willen: Ik kan jullie meenemen (4 personen maximaal), als mijn route naar toverland dicht bij jullie in de buurt passeert. Laat mij weten waar jullie wonen en ik zal kijken als de route die ik zal nemen, langs jullie passeert.

Even een praktisch dingetje.
Ik moet voor twee kinderen geld overmaken, maar Toverland hanteert lengte tarieven. Oscar is nog geen 12 maar wel ruim over de 140cm heen.
Gaat dit geen gezeur opleveren aan de poort?

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Lizzzard Wij hebben andere afspraken met Toverland en bij ons programma wordt er gekeken naar de leeftijd.

Dus je zou niet in de problemen moeten komen, zo wel lossen we dat op locatie op met Toverland.

5 dagen later

Gezellig, ik ben ook van de partij! Optie 1 graag.

• Bijgewerkt

Wij doen ook gezellig mee! Twee keer optie 1 en eenmaal optie 2 alsjeblieft.
    Betalen doe ik een andere keer: ik krijg steeds een foutmelding van Bunq.

Wat een toffe groep hebben we al bij elkaar! Als je nog twijfelt, je hebt nog tot en met zondag (5 januari) de tijd om je in te schrijven én de betaling te voldoen!

Maik Betalen doe ik een andere keer: ik krijg steeds een foutmelding van Bunq.

Ze hadden gisteren middag / avond inderdaad een storing. Inmiddels moet het weer werken.
      Ik heb de lijst met betalingen weer bijgewerkt. Mooi clubje! 🙂

John Inmiddels is de betaling ook gelukt!