mitchellkunst
Het is over heel disney. niet alleen parijs hoor.
Frozen ever after in epcot
RnRc parijs en nu orlando
tower of terror naar guardians
space mountain naar hyer space mountain deel 1 en 2
en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
disney krijgt tegenwoordig een IP in handen en dat MOETEN ze meteen door je strot rammen..
Ik weet nog dat disney lucasarts in handen kreeg.. Damn.. studio's en wdw had je beter starwars studios kunnen noemen.. overal waar je maar keek.. starwars.. Shows, vuurwerk.. you name it, we've got it..
Toen kregen ze marvel en BAM here we go again.. Rnrc weg want iron man.. tower of terror weg want, we moeten snel dat ip de parken in janken.. en dan zo goedkoop mogelijk.. Epcot is geloof ik het enige park wat een nieuwe eticket ride gekregen heeft.. De rest is allemaal rebranded en uitgezet als nieuwe attractie..
Kijk dat ze the seas in epcot aangepast hebben naar finding nemo.. Oke. daar is alleen een sausje overheen gegooit en, dat snap ik. en dat Coco zijn intrede heeft gemaakt in mexico daar heb ik ook geen mening over.. maar dat wordt niet als BRAND NEW RIDE!!!! gepromoot.
soaring heeft een andere film gekregen, testtrack heeft al 4 rebrandings gehad maar die zijn nooit alszijnde neer gezet als nieuwe e ticket ride..