Ik heb ook even zitten lezen, zoals ik eigenlijk elk TR van jou zeer kan waarderen. Overigens van de meerderheid hier op het forum, want goede TR's zijn hier gelukkig geen zeldzaamheid.
Maar ik wil ook even iets aangekaart hebben. Zelf ben ik ook een ervaren reiziger, dus ik weet hoe k*t het kan zijn als je bijvoorbeeld vast zit aan een belbus.
Nu weet ik niet exact wanneer en hoe laat je op Dingolfing stond, maar gelet op je TR, moet dat ergens halverwege/einde van de middag zijn geweest.
Toch, had je denk ik Bayern park wel degelijk normaal in kunnen plannen.
Ik hou er van om dingen uit te zoeken, en even leek het erop dat als men Bayern park wil bezoeken, je het plaatselijke OV kan vergeten. Maar niets is minder waar.
Vanaf een uur of 1 beginnen de bussen vanaf Dingolfing goed te rijden, en als je de bus van 1300 hebt, kun je zonder problemen een uur en een kwartier later in het park aankomen, zonder een belbus, want voor zover ik kan zien is bus 16 een normale bus. Althans mijn db navigator app geeft niet aan dat ik moet bellen.
Dan ben je in het park, maar ik weet niet hoe groot het park is. Voor een bliksembezoek echter kan je vervolgens ook nog verder, want om 16.07 gaat er een bus (weer die lijn 16) en dan met 2 keer overstappen ben je in Eggenfelden vanwaar er een stopper gaat naar Passau.
Ik weet, t is omslachtig, maar t zou wel degelijk kunnen, zelfs zonder belbus dus.
Maar mij zelf niet gezien overigens. Want als die laatste bus niet gaat, of je vertraging hebt, mis je in de middle of nowhere je aansluiting, en sta je daar dus mooi.
Maar nogmaals, respect hoor dat je dit doet! Altijd mooie avonturen, die je hier deelt, en voor jezelf herinneringen voor het leven erbij! Klasse! Dat we nog maar veel van dit soort avonturen mogen lezen!