Ik heb KK maar één keer kunnen doen.. maar zoals de baan er destijds bij lag (2015) en hoe ze hem gebruikten dan kan ik alleen maar zeggen dat dit park een baan van dit kaliber simpelweg niet waardig is.
Voor zover ik gevolgd heb is dit gerucht ook ontstaan omdat gewoon een aantal YouTubers dit begonnen te roepen en elkaar begonnen na te praten maar of er daadwerkelijk een grond voor is...
Vanuit het park gezien zou het een vreemde zet zijn. Zelfs na de opening van Falcon's Fury zou dit nog steeds de hoogste en snelste achtbaan van de westerse wereld zijn.. wat toch wel een dikke reclame voor het park is. Waarom zouden ze dat record vrijwillig terug geven aan Cedar Point.
Nu heeft het park een aardige collectie achtbanen, maar laten we eerlijk zijn: Kwalitatief valt het mee. Ik betwijfel of ze naast El Toro nog een echte troef in handen hebben en El Toro heeft ook niet meer de hype (en de trekkracht) die de baan ooit had. Ik weet niet hoe goed die RMC Raptor in het park is, maar daar hoor ik opvallend weinig over, ik vermoed dus ook dit dan wel mee valt.
Overigens zouden beide banen momenteel open zijn volgens Queue-times, Thrill Data en Queue-park (al denk ik dat die allemaal dezelfde bron gebruiken). Ook op de website van het park is momenteel nog niets te zien. Ik vermoed dus dat - in elk geval voor degenen die beweerden dat ze vandaag zouden sluiten - dit gewoon een viewers-boost moest opleveren.