Marvin Gröna Lund heeft een nieuwe attractie aangekondigd voor het voorjaar 2025, Pumpen. Volgens Gröna Lund zal de rit vol zitten met gewichtsloosheid, vallen en snelheid voor de nodige kriebels in je buik. Op de concept art ziet de attractie eruit als een grote schommel. Ik kende het type zelf nog niet en volgens Gröna Lund is het de tweede in zijn soort en de eerste van Noord-Europa. De attractie zal geschikt zijn voor het hele gezin. Verdere details over waar deze attractie te vinden gaat zijn in het park worden niet vermeld en op basis van het concept art kan ik hem ook nog niet direct plaatsen. Het is al weer even geleden dat ik in het park was 😉
The_Bullgod Zingo want ik zie ze die molen niet weghalen Die molen staat ook nog op de artwork, dus je hebt zeker wel gelijk qua locatie Marvin en volgens Gröna Lund is het de tweede in zijn soort en de eerste van Noord-Europa. In Noord Europa inderdaad, want er staat er al 1 in Edelwies Freizeitpark Neukirchen in Duitsland
Zingo Leuke nieuwe attractie, en ook nog eens in het "voor" deel van het park! Ik denk trouwens dat hij de Fiesta Tquaria Bar gaat vervangen, want ik zie ze die molen niet weghalen. Daarbij is het gebouw met de schoorsteen erachter goed zichtbaar.
Coasterfrenzy Grappige rit geeft zo'n ding weg. Vond het al raar dat er nog geen andere gebowd zijn. Goede toevoeging.