luc136 Ik denk niet dat het zo simpel werkt.
Slagharen kreeg nog voor Wouter Dekkers daar kwam al budgetten voor uitbreidingen en vervanging. En de directie die er daarvoor zat was allesbehalve capabel en had helemaal geen visie of goede plannen.
Aqua Mexicana was al gepland door de directie daarvoor, maar die hadden een gedrocht van een zwembad ontworpen die Wouter Dekkers liet herzien.
Het was denk ik vooral Parques Ruenidos die zich realiseerde dat Slagharen zo verouderd was dat het zo niet langer kon - en dat er winst te behalen viel door wat investeringen. En ze kozen Wouter Dekkers om die te doen, nadat de vorige directie er een bende van had gemaakt.
Parques Reunidos is niet een of andere weldoener die wel met geld over de brug komt als je maar een sympathiek plan hebt. Ik denk dat alle directies van hun parken wel ideeën hebben over uitbreiding en renovaties, niet alleen Wouter Dekkers. Maar in Spanje wordt bepaald wat prioriteit heeft en wat niet.
En in het geval van Bobbejaanland vraag ik me sterk af of het de directie is die het allemaal weinig meer kan schelen of dat de prioriteiten van het moederbedrijf elders liggen.