Veje
Natuurlijk zijn er zeker ook plus punten aan Bobbejaanland, en wil ik wel geloven dat er bij vele mensen goede bedoeling zijn.
En wat je zegt is helemaal waar, er zijn wel wat unieke attracties die alleen daar te vinden zijn.
Maar wat ik ben vergeten zeggen in mijn bericht omtrent het scherm in El Paso, ik begrijp die keuze ook niet.
Ik ontken zeker niet dat er hier en daar word geprobeerd om het op te fleuren en ze bedoelen het goed.
Maar ik vind het scherm in El Paso niet passen en enorm afsteken tegen de rest van de attractie, ik zou dat beter begrijpen dat ze hem is onderhanden nemen en wat opkuisen en dit soort aanpassingen die in mijn ogen begrijp me niet verkeerd niet tot zijn recht komen.
Zoals ook de aanpassing van de Indiana River, is in mijn ogen het slechtste wat ze konden doen.
Wat mij eigenlijk stoort in het kort is dat dit niet meer Bobbejaanland is, het country park van Bobbejaan.
Terwijl ik van mening ben dat dit qua thema het gemakkelijkste is om iets mee te doen denk aan Cowboys VS Indianen en giet dat in een mooi thema of verhaaltje eventueel aan de hand van de Bobbejaan zelf.
Het mist vind ik een thema, een verhaal.
Ook de externe keten horeca vind ik niet overal geslaagd, nergens eigenlijk. Met name de Dominos in Hall 2000. Dit kan toch beter?
Halloween vond ik ook weer het gevoel van goed bedoeld maar zoals gezegd ze profileren zich als familiepark, ik vond The Curse van Houdini niet heel kindvriendelijk en veel kinderen waren bang.
Maar das inderdaad een kwestie van ieder zijn idee natuurlijk. 🙂