Schreeuwende spelletjes, tenenkrommende acts, weinig goeie horeca, geen leuke sfeervolle kerstverlichting, geen binnen zitgelegenheid op de warme winter weide, geen lekker knapperende haardvuren, dat is nu de sfeer van de Winter-efteling.
Ik mag eerlijk zeggen dat de Efteling doordeweeks gewoon de Efteling is en dat is best triest te noemen. Het park is zekers wel leuk en ik heb graag een abbonement, maar om het nou Winter Efteling te noemen?
Ze hebben wel de normale versiering, maar ik wil weer eens een keertje verrast worden, het sprookjesbos is leuk aangekleed en er zijn kleine Easter eggs, maar daar houdt het ook mee op.
Dit jaar ben ik ook naar Toverland en Bright Nights geweest en wat een sfeer ademende dat uit! Avalon, de Dwervelvallei, het Troy gebied en Port Laguna waren helemaal aangekleed! Er waren leuke acts, veel horeca en binnen zit gelegenheid bij het winterse gebeuren.
Oke de horeca van Walibi was echt SLECHT maar de sfeer, de lampjes, de acts die waren echt leuk! Ik mis gewoon doordeweeks acts die rondlopen, leuke lampjes en sfeer!
Ik hoop dat, dat echt gaat verbeteren.