Progress Persoonlijk vind ik jou mening richting Themetalk heel erg gekleurd. Als luisteraar van het eerste uur vind ik mij totaal niet in de kritiek die je uit richting hun, en dat hun alles wat met de Efteling te maken heeft afkraken. Ze zijn vaak genoeg ook positief over de Efteling.
Over de corona tijd gesproken, ben je niet vergeten dat door Thomas vragen aan politici omtrent Toverland, Toverland daarna stopte met hun halloween nights?
Ook dat hun geen betrouwbare informatie delen ben ik het niet mee eens, hun wisten al vrij vroeg te melden toendertijd dat de geruchten sterk waren dat de efteling een achtbaan ging plaatsen met het circus thema. Dat het hele project daarna is geschrapt doet er niet toe, toch wisten hun al vrij vroeg het thema te melden.
Uiteindelijk dien je deze anekdote zoals ik in een eerdere reactie vertelde in zijn gehele context te plaatsen. Hij haalde het als voorbeeld aan om aan te duiden dat hier veel mensen zijn die zulk gedrag vertonen, waar die zeker een punt mee maakt.