Het valt mij nu pas op dat ze ook een flink stuk gerooid hebben op een stuk waar helemaal geen ingetekende plannen lagen voor het nieuwe kantoorcomplex.

Zoals eerder besproken is deze zone de plek waar ze het makkelijkst en goedkoopst een loods kunnen bouwen zonder deze weg te hoeven werken. Het lijkt mij logisch om hier een indoor attractie te realiseren. Dit stuk alleen al is groot genoeg om 2x een Geisterschloß op te zetten.
Ben dan wel benieuwd of ze de overkapping van de Blitz Bahn intact houden. Je kunt het weghalen maar je kunt er natuurlijk ook wachtrij/een avonturenroute van maken.
Hoewel ik niet per se sta te springen om een Maximus darkride lijkt het mij eigenlijk best aannemelijk dat er een tijdreisdarkride komt met Maximus, kijkend naar de eerdere hint uit de Making Of-afleveringen van Expedition Zork. Hij wilde een uitvinding maken om de tijd stil te zetten, dat gaat natuurlijk even fout en zo kom je in allerlei tijden terecht. 👇️
Past makkelijk en valt mooi weg achter de omgeving: 👇️

Toevoeging:
Mocht het inderdaad een darkride worden op deze locatie - wat financieel logisch zou zijn op deze locatie, dan komt er ook een aardige ruimte vrij in de Wunderwald-hal zelf. De ruimte links van het chaletje van Maximus zal dan vrijkomen voor een andere invulling.
Dan kunnen ze het Wunderwald zelf ook een flinke upgrade meegeven. Ik denk aan verduistering, een podium, een lichtplan en misschien wel een leuke flatride of een ''thematisch landschap'' zoals je bij recente indoor parken in Azië en het Midden-Oosten ziet, dus wat organischere paden. Het geld wat je bespaart op het thematiseren van een nieuwe darkride loods kun je dan uitgeven aan het plussen van Wunderwald.