Ik ben er ook graag bij!
Pretpark.club meet-up Phantasialand - 23 november - inschrijving
Ik ben er ook bij!
Graag ben ik ook van de partij !
Ik ga mee + introducee (Lena)
Joe! +1!
- Bijgewerkt
Count me in voor een beetje. Ik land pas om 13.45 uur op Düsseldorf Flughafen. In het gunstigste geval ben ik rond 15.30 uur bij die toko van Schmidt-Löffelhardt GmbH & Co. KG.
Ik heb mijn entreeticket al op 4 augustus gekocht, dus het wordt tijd voor de inschrijving
Eftelflags Arg sorry! Mijn werk verplicht me een lang weekje in UK. Dus moet helaas deze annuleren
We hebben natuurlijk al een hele toffe groep bij elkaar, maar er is zeker nog ruimte voor meer clubleden! Je hebt nog tot en met vrijdag om je in te schrijven!
Wel warm aankleden! Ik zie op buienradar een gevoelstemperatuur van -1!! Voor zover mij bekend rijden de achtbanen in Phantasialand gewoon, ook bij lage temperaturen, toch?
- Bijgewerkt
Ronald66 Voor zover mij bekend rijden de achtbanen in Phantasialand gewoon, ook bij lage temperaturen, toch?
Zeker. Zelfs bij stevige vrieskou, daar is Raik bijvoorbeeld speciaal uitgerust met boosterwielen op de heuvel zodat de terugweg bij vrieskou ook gewoon gehaald kan worden op de beoogde snelheid.
En even puur voor de fun, want ik gok dat 90% van de PPC-leden dit filmpje wel kent:
en ook FLY doet een winterse duit in dat zakje:
Hebben we er allemaal een beetje zin in!? Ja? Mooi!
Vergeet niet om, als je er al eentje hebt, je eigen keycord mee te nemen want we zullen er niet zo heel veel bij hebben Tot morgen allemaal!
Veel plezier morgen! Helaas kunnen wij niet mee. Marvin is hiervan al op de hoogte gebracht. Onze tickets hebben we kunnen omboeken naar een andere datum.
Veel plezier allemaal morgen!
Heb er zin in morgen! Groetjes uit Rookburgh. Ben heeel blij met m’n uitzicht vanaf mijn cabine
Marvin ik heb nog geen keycord en zie jullie pas bij de ingang van Taron, zou fijn zijn als het lukt om er eentje over te houden
Voor je iedereen uit de richting Venlo: De A59 is dicht.
Wij zijn bij de Taron poort
Ik sta nog achter de FLY poort, kom zsm die kant op als ze m zo om 11u openen!
Aan de laatkomers, we zijn het park in gegaan en gaan de rij van Taron in! Mocht je de groep zoeken laat het even weten, dan meeten we later!