Naast dat het restaurant inmiddels herbouwd is en volstrekt anders kan zijn: in welk op zicht heeft dat ermee te maken of het wel/geen publieksfavoriet kan zijn? Het is op in de google reviews wel het hoogst scorende restaurant in het park voor zover ik kan zien (op de voet gevoelgd door het kasteel en O'Mackey).
ArcovandenBroek Je hebt echt geen enkel idee wat je zegt, Europa-Park heeft zoveel fantastische eettentjes met goede tot zeer goede kwaliteit.
De recensies op google verschillen nogthans behoorlijk en lopen van een (toch wel zeer slechte) 2,3 tot 4,5 sterren. Dat duidt er toch wel op dat de kwaliteit niet bepaald consistent is.
Misschien kan ik me ook beter laten leiden door Google, in plaats van een paar toxic-fans die geen kritiek kunnen verdragen.
Werner EP is naar mijn ervaring ook niet lang genoeg open om fatsoenlijk (rond 18.00-19.30) te gaan dineren en dan nog avondritten te gaan doen. Ik ben tijdens mijn bezoeken nog nooit een bordje tegen gekomen dat ze ineens pas om 22.00 dicht gingen, alleen op speciaal georganiseerde avonden.
Goh. Ben er al even niet meer geweest, maar tot 20u was toch altijd wel een beetje de standaard. Soms ook wel tot 21u. Dan is het nu niet zo dat je enorm veel avond ritjes kunt doen, maar als je het park al moet gaan verlaten dan ga je helemaal géén avondritjes meer doen.
Er zijn overigens zeker wel wat restaurants in het park waar we wel wat zullen vinden, maar juist omdat EP een park is waar je wel een paar dagen voor gaat, is het fijner om van wat meer keuze bewust te zijn.
Michael Het is geen kasteel, maar een slot. Misschien zorgvuldiger lezen?
Sorry, je post is geplaatst terwijl ik die van mij aan het typen was. Zodoende gemist. Jammer dat het Slot zo beperkt open is. Qua sfeer vond ik het wel bijzonder.
Michael Die hebben dit jaar de kaart gewijzigd, toen ik er was had ik geen zin in het aanbod dat ze daar hebben. Dus ik kan er momenteel niet over oordelen. Heb er vroeger vaak goed gegeten.
Bedankt voor de info. Kun je je toevallig nog herinneren wat er in het nieuwe menu zat?