Marvin Als je zo selectief bent helpt het enorm om dat ook even te verwerken in je vraagstelling. In plaats van nu zo lullig te reageren dat mensen geen tips in het park geven terwijl het topic vol staat met goede tips. En ook zeker meer dan alleen fastfood.
Ok, OK.. dat ik met "Fatsoenlijk" eten geen fastfood bedoel was misschien niet helemaal duidelijk. Misschien moet ik inderdaad wat meer context geven:
Ik wil 's avonds gewoon een beetje netjes kunnen eten, zonder het park te verlaten (immers: Avond-ritjes zijn de beste)
's middags ben ik minder kieskeurig. Mijn vriendin daarentegen houdt niet van burgers en rundvlees (ze eet wel andere soorten vlees). En zelf hoef ik ook niet elke dag een burger (als het echt iets speciaals is probeer ik het eens graag, maar meestal vermijdt ik ze liever).
Maar daarbuiten wil ik wel een paar statistieken delen:
Per restaurant (aanraders - afraders) - (FF) indiceert Fast-Food.
Foodloop: -3
Bamboe Baai: 2
Spices: 3
(FF) Rock Café: 3
(FF)Bodega: 2
(FF)Taverna Mykonos: 5
Seehaus: 1
Biergarten: 1
La Cigale: 1
(FF) MIR Burger: 1
(FF) O'Macky: 1
Buiten Het park: 11
Daarbij zijn er 3 posts gepasseerd die zowel tips binnen als buiten het park aangeven, maar waarbij ik toch écht proef dat buiten het park (beduidend) beter is. - Dat neigt dus toch wel tot een behóórlijke voorkeur om buiten het park te eten. Vooral omdat er binnen het park eigenlijk alleen Mykonos uit springt en de rest een beetje allemaal rond hetzelfde niveau zit.
Wat jaartjes geleden (toen nog op TP.nl) kwam die Rock Bar er overigens bar slecht uit. Dus daar is duidelijk iets veranderd. Foodloop was ook toen al een afrader. Hoewel Mykonos altijd al een beetje favoriet is geweest, lijkt deze zich ook wel iets verbeterd te hebben.
Dat restaurant in Noorwegen word nu helemaal niet meer genoemd, terwijl dat vroeger wel nog een (kleine) favoriet was.
Ik vraag me wel nog steeds af of er mensen zijn die ervaring hebben met het restaurant in het kasteel. Daar was destijd ook al weinig reactie op. Vraag me ook wel af hoe dat komt.