ArcovandenBroek Waarom heb jij die tips nodig? Alles wordt toch uit warmhoudbakken geserveerd?
Daarom dus juist tips nodig voor een fatsoenlijke plek.
Overigens:
Quefox_ Ik kan dat restaurant zelf juist ten zeerste afraden, ik heb zelden zo slecht gegeten in een pretpark. Lauwe kleffe schnitzel met koude friet in een sfeerloos en overvol restaurant.
Dit is dus precies het nadeel van de manier hoe EP het eten en het overgrote deel serveert. Het kán op par zijn. Het kan ook dit zijn. En de gecombineerde ervaring van Quefox_ en Niek is dus ook een beetje mijn ervaring.
Wellicht dat men daarom vooral restaurants buiten het park noemt?. Maar juist daarom dat ik zelf ook graag eens wat tips zie (voor binnen het park) om wellicht eens te kijken of ik zelf niet gewoon steeds bij de slechtere restaurants ben geweest.
Marvin Er staan juist voornamelijk tips voor binnen het park in het topic?
Ik zie toch echt vooral de griek in rust genoemd worden en allerhande buffetten in het resorts. Maar bar weinig binnen het park zelf buiten wat fast food (wat ik moeilijk fatsoenlijk kan noemen). Tot dusver volgens mij enkel bamboe baai en spices binnen het park. (die ik dus zeker eens ga proberen), maar dat een park als dit moet toch wel wat meer hebben?
Iemand ervaringen met het restaurant in het kasteel zelf overigens? Ben er ooit wel geweest, maar dat is lang geleden.