Loekiloeki Vorig jaar vond ik Tangled Twigs te druk, vanwege het ietwat smalle pad en de twee stromen mensen die elkaar passeren
Maar dat is toch eigenlijk ook het probleem in de scare zones van Toverland? Ze zijn allemaal op relatief smalle paden gemaakt, waardoor er maar één iets te bange persoon nodig is om de hele scare zone klem te laten lopen. Oke, behalve DesTroy en Cirque, maar zoals eerder gezegd is die laatste tegenwoordig zo gigantisch groot dat je amper van een scare zone kunt spreken.
Overigens heb ik tijdens mijn bezoeken Tangled Twigs nooit echt als te krap ervaren.
msnguy Sommige scarezones in Toverland zijn zeker te klein, maar bij Walibi Holland is dat probleem 100x erger.
Ik heb dat zelf tot nu toch echt anders ervaren. Waar in Toverland de scare zones tijdens mij bezoeken regelmatig compleet vastliepen, heb ik in Walibi Holland altijd ruimte gehad om te kunnen lopen. Toegegeven, de scare zones daar zijn ook ontzettend druk, maar nog nooit heb ik daar echt vast gezeten. In Toverland is me dat in drie van de 3 van de 5 scare zones al meermaals overkomen.
De enige zone in Walibi die ik onaangenaam klein vind, is Nightmares. Dat hele kindergebied is eigenlijk ook niet gemaakt om er een scarezone van te maken. En vroeger had je Quarantine bij Robin Hood, die vond ik ook te klein. De rest heb ik eigenlijk nooit echt als onprettig ervaren, in tegenstelling tot de zones in Toverland.
msnguy en de scareactors moeten dagelijks hun zone verlaten omdat de zone overvol is met (gewelddadige) gasten
Volgens mij heb je het sleutelwoord hier tussen haakjes gezet in plaats van dik- en schuingedrukt om de nadruk erop te leggen.