Erik En waar ligt de scheidingslijn voor iets om een pretpark te heten? Het Spoorwegmuseum heeft een Dark ride, simulator, walkthrough, mini-trein voor kinderen, speeltuin en doolhof.
Njit Erik En waar ligt de scheidingslijn voor iets om een pretpark te heten? Ze noemen zichzelf een museum, geen pretpark..
Njit Het gaat er mij om wat ze er zelf van vinden. Maar ik ben verder niet de scheidsrechter van dit topic 😉
Guy Toevallig kan ik een beetje Japans en zie in het Japans Lego City staan, dus ik denk Legoland Japan.
Njit Helemaal goed! Handig dat je Japans kan overigens. Ik moest alles met Google Translate doen 😄
Njit Guy Nog een hint. Het park heeft ook een Vekoma SLC. Dat brengt het aantal mogelijke parken terug tot 50. Scheelt al een hoop 😜
Njit Guy Het park heeft ook een Vekoma SLC. Fun Fact: de Vekoma stond eerder op het circuit van Suzuka 🙂
Jules Joell Ga de volgende keer niet voor een park weggestopt in de wereld. Echt wel. Ik vind 't spel juist leuk als 't of een vaag park is of alleen een detail van een bekend park.