Njit Van mij mag het maar als je plaatje Linked naar een bekende site dan wordt het wel heel makkelijk ๐
Dennis Dream_wizard Het event is de Terenzi Horror Nights. Toen Horror Nights of Traumatica nog in Italie werd georganiseerd.... En aan het zien dat de darkride werd gebruikt rechts de cai italie toen nog voor de verandering. Denk ik dat het om jaar 2 gaat!
Erik Italiรซ. In de evenementen ben ik niet thuis. Ik zal morgen een nieuwe plaatsen (of Njit mag als hij sneller is)
Njit Erik Njit mag als hij sneller Ik heb net een Bokbier wandeling achter de rug. Morgen is prima ๐
Dennis Dream_wizard eerste jaar was die dark-ride er nog niet... Tot nu toe nog geen enkele editie gemist
Erik En waar ligt de scheidingslijn voor iets om een pretpark te heten? Het Spoorwegmuseum heeft een Dark ride, simulator, walkthrough, mini-trein voor kinderen, speeltuin en doolhof.
Njit Erik En waar ligt de scheidingslijn voor iets om een pretpark te heten? Ze noemen zichzelf een museum, geen pretpark..
Njit Het gaat er mij om wat ze er zelf van vinden. Maar ik ben verder niet de scheidsrechter van dit topic ๐