Hoi!

Ik kijk er natuurlijk heel erg naar uit om 25 september weer naar het zuiden van Duitsland af te reizen, al was het alleen maar om Voltron te testen. Natuurlijk wil ook lekker kunnen genieten van de rest van het park, maar...

Vanmorgen toen ik wakker werd, keek ik zoals gebruikelijk op mijn telefoon naar de nieuwssugesties die google mij adviseert. Daar vond ik een bericht, ik dacht van looopings, maar kan ook een andere site zijn, dat de pre opening van Traumatica plaatsvind op de avond van mijn bezoek op 25 september.

Zelf ben ik niet zo van de spookhuizen enzo, althans niet met live actors meestal. En helemaal op de drukte die bij zulk soort halloween evenementen erbij komt kijken zit ik niet te wachten, dus ik sla zelf traumatica over.

Nu heb ik mijn tickets al een paar maanden geleden geboekt, en die zijn onmogelijk om te zetten, met name de treintickets kan ik niet wijzigen naar een andere dag.

Ik had deze datum gekozen, omdat er op die datum geen schoolvakantie in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk was. Ook zouden er geen schoolvakanties in al die 4 die landen zijn, het weekend voor en het weekend na mijn bezoek, zodat vakanties van gezinnen of wie dan ook, niet eerder zouden beginnen, of later eindigen.

Maar goed, nu zie ik dus dat Traumatica op die woensdagavond haar poorten opent, ondanks dat het een pre opening is.

Dus wat kan ik verwachten met betrekking tot extra drukte?
Denken jullie dat het wel mee gaat vallen, aangezien het doordeweeks is en mensen dus naar school/werk moeten?

Of trekt zo'n pre evenement toch vele extra gasten overdag naar het park?

Ik ben zelf al aanwezig bij de poorten van het park tegen 8 uur a half 9, dus ik ben echt binnen als het kan, maar toch.

Alvast bedankt voor jullie reacties. Dan weet ik waar ik straks aan toe ben!

Het zal wel wat extra mensen naar het park lokken gok ik zo, maar dit is denk ik nog wel te overzien hoor. Ik ging vorig jaar in het weekend en zelfs toen vond ik het al meevallen. En aangezien je er lekker vroeg bent, zal je best wat kunnen doen hoor die dag.

Dankjewel!
En als t echt moet, dan maar proberen optimaal gebruik te maken van de virtual line.
Maar t liefst laat ik mn telefoon in een kluisje ivm water attracties. Maar ik vind er wel een manier voor.

Ik denk wel dat t een fijn idee is, dat t in een afgesloten deel is wat niet bij het park hoort, net als bij de walibi fright nights.
Dus wat dat betreft denk ik wel dat t goed komt.

Bedankt nogmaals!

Ik ben er zelf wel eens geweest op de dag van de pre-opening en dat had (in mijn ogen) nauwelijks invloed op de drukte. Het was overdag lekker kalm in het park en zelfs die eerste avond van het Halloween-event was behoorlijk rustig. Ik zou mezelf hier dus absoluut geen zorgen om maken hoor 🙂

Glenneke

Goed om te horen Glenn! Helemaal van iemand zoals jou, en niets ten nadele van de anderen overigens hoor.
    Maar dit doet me toch wel goed.
    Ik bedoel, ik heb speciaal die dag uitgekozen vanwege bovenstaande redenen, en dan lees je dat er die pre-opening is. Maar goed, ook wat ik al tegen @Loekiloeki zei. Ik ga alsnog genieten die dag. T is al weer even geleden dan (volgens mij 2 of 3 jaar, in ieder geval toen ze net die boottocht van Josefine hadden geopend met nog de oude boten) en dus wordt het weer eens tijd om naar (in mijn ogen) het beste park ter wereld te gaan.

Doordeweeks is het best rustig, wij waren er ook een keertje op een vrijdag en hebben toen enorm genoten, ook Traumatica was toen heel goed te doen.

Denk dat de meeste mensen juist voor Traumatica komen want dat is s'avonds en in een totaal ander gedeelte van het park.

Die zaterdag zijn we gelukkig niet naar het park geweest want toen zagen we echt alles volstromen!

Dream_wizard

Ook bedankt voor jouw woorden @Dream_wizard!

Nogmaals, ik ben zelf niet echt van de spookhuizen, dus voor mij is t alleen EP. En na jullie woorden, heb ik wel het idee dat het enorm mee gaat vallen met de drukte.

Nu alleen hopen dat accuweather het verkeerd heeft, want ze voorspellen nu juist op die dag buien. Maar goed, de dagen ervoor en erna staan stapelwolken, dus ik hoop dat dat nog verschuift naar die woensdag 🙂

Maar goed, bedankt iedereen!

maramsp Nu alleen hopen dat accuweather het verkeerd heeft, want ze voorspellen nu juist op die dag buien.

Tja, dat is dus meer dan 1 maand vooruit kijken qua weer, daar kan dus nog alles veranderen

maramsp Nu alleen hopen dat accuweather het verkeerd heeft, want ze voorspellen nu juist op die dag buien. Maar goed, de dagen ervoor en erna staan stapelwolken, dus ik hoop dat dat nog verschuift naar die woensdag

We gingen laatst richting Europa-Park en er zou de hele week regen zijn. Nou niks van gemerkt hoor. En dat heb je wel vaker in het Zwarte Woud. Op de een of andere manier blijft het slechte weer, in mijn ervaring, boven de bossen hangen.