JaylonToverlandgek Rust kan weinig op mis gaan. ik moet wel toegeven dat ik even schrok van sommige prijzen als je last minute wil gaan. maar dit is in de directe omgeving niet veel anders. het ligt aan de A5 een van de meest bereden wegen richting zwitserland/italie waardoor er veel volk passeert. zowel de resort hotels als de kleine hotelletjes in het dorp zijn dikke aanraders en overal wel goed. in het dorp zelf valt weinig te beleven behalve het EP resort om. s'avonds is het dan wel weer gezellig op het kleine pleintje in het midden van het dorp.
Mijn ouders gaan vaak mee als wij naar EP gaan maar doen eigenlijk bijna tot geen attracties. en gaan alleen al het park in voor de sfeer die overal door het hele park verspreid is. lekker op een van de vele terrasjes tussen Frankrijk en zwisterland aan het riviertje of bij het italiaanse gedeelte of Slosh Baltazar.. op het park mensen kijken. voordeel van EP is dat er voor elk wat wel wat wils is en dat je zeeen van mogelijkheden hebt. Het zwarte Woud is op het algemeen vrij warm in de zomermaanden en dan zou ik er ook zeker op uit gaan als je de kans hebt.
Savonds een van de vele hotel bars bezoeken van het EP resort is ook zeker een aanrader!