Ik heb er ondertussen een paar uurtjes inzitten en het voelt wel aan als een compleet nieuwe game. Heel erg tof!
De campaign is heel leuk gedaan met storytelling, grafisch gezien ziet het er echt supergoed uit (mijn vriendin dacht bij een achtbaan dat ik een echte onride aan het kijken was van een echte achtbaan) Nu moet ik wel zeggen dat ik hem draai op een RTX 4090.
Het enige waar ik echt heel erg hard tegenaan loop, is dat de physics niet werken in de glijbanen; het is niet een beetje skewed, maar echt compleet een andere wereld. Ik had echt veel zin om glijbanen te bouwen, maar door het gebrek aan physics (wat 20 jaar geleden in RCT3 wel zat!) is het bouwen en roetsjen van de glijbanen echt niet leuk genoeg.
Met physics bedoel ik trouwens dan ook dat de poppetjes uit de bochten kunnen vliegen als je deze te scherp maakt, of dat ze geleidelijk afremmen zodra ze in een kom terecht komen. Nu is alles keyframe animated, en dat is echt de grootste misser van het spel in mijn ogen.