Tonnie Wat een mooi aantal deelnemers hebben we voor deze Meet-Up! @OrangeStar en @JazzlynSoares Jullie betaling is helaas nog niet binnen, kunnen jullie zorgen dat deze vandaag nog over wordt gemaakt zodat wij jullie namen (wel of niet) kunnen doorgeven aan Plopsa morgen ochtend. En zouden @Eddie_SL @Kassie009 @David @Japio @bakvorm @Charlatan en @Mich- nog even hun echte namen (en die van hun introducees willen emailen naar team@pretpark.club dat is wat handiger voor de receptie wanneer je gaat inchecken op je kamer)
Tonnie Goedemorgen! Zaterdag is het zover, dan gaan wij naar Plopsaland! en daarom nog wat laatste info voor alle deelnemers! Verzamelen doen wij tussen 9:00 en 9.30 bij de welbekende grote deur (ken je hem nog niet, je kan hem niet missen gezien die voor de ingang staat), kom niet te laat, want wij gaan als groep naar binnen om 9:30! Deelnemers die niet blijven slapen in het Plopsa hotel kunnen naar de reguliere parkeerplaats, indien je gekozen hebt voor een optie met een toegangskaartje hebben wij die bij het aanmelden beschikbaar. Let op, je dient zelf nog een parkeerticket aan te schaffen voor het uitrijden. Deelnemers die blijven slapen in het Plopsa Hotel mogen direct parkeren op de hotel parkeerplaats, je hoeft niet langs de hotelreceptie in de ochtend, de toegangskaarten zijn beschikbaar tijdens ons ontvangst bij de ingang, vanaf 15.00 kan je zelf langs de receptie om in te checken en de kamersleutel op te halen. Let op! Heb je zelf een vorm van toegang geregeld (optie 1) waarbij je nog langs de kassa moet om je jaarkaart/medewerkerspas te laten zien dien je dit om 9.30 meteen zelf te doen (zorg dus dat je optijd bij de kassa staat).
Arthur Tonnie Wat betreft die deur, die ik niet ken, moet je daar kloppen, of doet de bel het gewoon?
Thijs101 Tonnie Enkel nog eens voor de duidelijkheid: die lunchbuffet is dat inbegrepen of moeten we zelf voor eten voorzien? Het is om zeker te zijn om niet voor verassingen te staan zaterdag.
Thijs101 Arthur Nee, het is een grote deur ter decoratie. Beetje als een standbeeld🙂👍. Daar verzamelen we denk ik
Tonnie Thijs101 het lunchbuffet zaterdag is inclusief. Alleen het avond buffet is voor de hotelgasten of deelnemers die de optie geboekt hebben.
_Marielle_ @Tonnie Even een vraag voor de zekerheid, wij blijven niet overnachten maar doen wel mee met het avondbuffet en de bingo. Ik neem aan dat de auto op de reguliere parkeerplaats kan blijven staan en dat we er 's avonds laat nog uit kunnen?
stijn050 Vraagje. : Is mogelijk een één extra plaatsje te voorzien voor avondbuffet in Plopsa hotel. Afrekenen kan ik zelf met mijn Plopsa abonnement daarmee heb ik recht op -10%. 🙂
Marvin stijn050 We hebben het nagevraagd en hebben het nog kunnen regelen! Je dient dit morgen zelf bij het buffet af te rekenen (met je abonnementskorting). Tot morgen allemaal!