Robkuh84 Hoe groot is de kans dat er attracties eerder open gaan op een (hopelijk) niet zo drukke dag en hoeveel eerder is dit dan?
Ik zou zeggen: 99% kans dat er wat attracties eerder open zijn. Meestal dan al om 9:30.. Maar het kan best zo zijn dat enkel de Zwiermolen en de grote draaimolen in Berlijn open zijn bijvoorbeeld. Soms zijn Colorado en Maus al eerder open, maar die kans is vrij klein.
Kleine nuance: Het seizoen is echt nét pas begonnen, dus dingen kunnen nu weer wat anders zijn dan afgelopen jaren.
Robkuh84 Wordt dit in de app aangegeven?
Niet vooraf. Maar als een attractie open is, dan staat het meestal in de app als open, helaas kan daar wel een 5-10 minuten tussen zitten (zeker omdat de app niet altijd even goed update).
Robkuh84 In dit topic wordt ook vermeld dat Mystery Castle in de middag een langer programma heeft. Is dit ook iets dat altijd zo is? Of komt dit wel eens voor.
Dit was voorgaande jaren altijd zo. Het exacte tijdstip kon al eens een beetje schelen, maar doorgaans zit je na 15:00 wel goed. Wederom: Nieuw seizoen, dus het kán nu weer anders zijn, maar vooralsnog weinig redenen om dat aan te nemen.
Robkuh84 Is er verder een manier om te checken of er attracties bepaalde periode in onderhoud zijn? Dit om teleurstelling bij de kids te voorkomen.
In principe doet PHL geen onderhoud tijdens het seizoen, maar er kan altijd wel wat kapot gaan. Ik kan me niet direct herinneren hoe daar destijds met Talocan over gecommuniceerd werd, maar volgens mij doen ze dat niet heel erg goed.