Fixma ik hoop dat dit niet in Europa Park is, maar volgens mij wel aan de vorm te zien.

Trollenbol kan er zo toch wel een aantal opnoemen, dit allegaartje van Ed en Edda, Lada Autodrome, Silverstone Piste in combinatie met het Russische themagebied spant wel de kroon.

De attractie zal dus bij seizoensopening reeds toegankelijk zijn. De familie Mack heeft de attractie, met uitgenodigde pers, geopend en uitgetest:

De buitenkant van de attractie is, zoals eerder aangehaald, op zijn minst bijzonder te noemen. Ik heb wel de indruk dat de indoor wachtrij wel van een opmerkelijk hoger niveau lijkt te zijn. Al zijn de carnavaleske attractiewagentjes mij nog onduidelijk in het geheel… (lijkt wederom ‘weer’ verdacht veel op Toy Story Midway Mania…).

• Jordy heeft hierop gereageerd.

Varnonth (lijkt wederom ‘weer’ verdacht veel op Toy Story Midway Mania…).

Had dit maar niet gezegd want nu kan ik het niet meer “niet zien” 😂👍🏼

Ik zie de samenhang in het thema ook nog niet echt goed. De attractie heeft een racethema, maar delen van de wachtrij lijken meer op een soort houtbewerkingswerkplaats waar speelgoed wordt gemaakt, en het instapstation doet meer een een soort kermis denken. Ik hoop ook dat die goedkope paaltjes met rood-wit lint in het station een tijdelijke oplossing zijn, of enkel voor de persdag zijn. Ziet er echt kansloos uit en zal volgens mij ook de operations niet ten goede komen.

• Fixma heeft hierop gereageerd.

Het station zelf en de attractie zijn nog niet af, zo werkten de pistolen van de karretjes nog niet en stonden er inderdaad nog geen hekken in het station. Dit is waarschijnlijk echt alleen voor de pers dag

Ik hoop eigenlijk vooral dat ze meer cohesie in dat gebied proberen te creëren. Wat mij betreft laten ze gewoon dat hele "Luxemburg" idee vallen, en maken ze er een Ed en Edda gebied van. Zeker nu met de (lichte) Retheme van de Silverstone-piste, zou ik ook "Lada Autodrom" en het horeca punt "Melusina" naar het race-thema veranderen. Met de sloop van het aangrenzende Russische themagebied kunnen ze daar, bij het vervangende gebied, altijd nog een mooie overgang maken naar Ed en Eddaland.

Maar ik denk ook dat Europapark het zo kan laten, die lichte clash van stijlen heeft soms ook wel zijn charme. Hoewel ik natuurlijk liever anders zie!

ArcovandenBroek Ik weet dat het nog niet af is,

De ride was totaal niet klaar, en hadden ook niet moeten open voor de pres. Helft van de stoeltjes waren nog niet. Eerst beeld was basic omdat het totaal niet de rendering voor 3D gedaan was. Het schieten werkte nog niet. Een scherm miste en hadden ze een tijdelijke scherm voor gezet op standers en zo kan ik nog wel door gaan.
        De wachtwij was wel af en zag erg goed uit (totdat vandalen langs komen)

Eftelflags Wat leuk dat Rotterdam nu ook is toegevoegd in het park!

Die kant is aan de NL kant en ervoor was een grote NL vlag op de muur gezet. Dus dit is hoe men Nederland ziet?

Quefox_ paaltjes met rood-wit lint in het station een tijdelijke oplossing

Tijdelijk. Veel was niet af

Skeet "Lada Autodrom"

Heeft een Ed en Edda grand Prix theming

Helft van de schermen zijn schiet de rest meer high scores etc. Beetje jammer

Er is een animatronic in de ride

Edit @Marvin: foto op verzoek van Europa-Park verwijderd. Het delen van foto's uit de attractie gemaakt tijdens de persbijeenkomst is niet toegestaan.

Parade wagen

Dat "Mack Motors" logo op die banner bovenin doet me verdacht veel denken aan alle logo's in de Bowser's Challenge attractie...

Fixma De ride was totaal niet klaar, en hadden ook niet moeten open voor de pres. Helft van de stoeltjes waren nog niet. Eerst beeld was basic omdat het totaal niet de rendering voor 3D gedaan was. Het schieten werkte nog niet. Een scherm miste en hadden ze een tijdelijke scherm voor gezet op standers en zo kan ik nog wel door gaan.
            De wachtwij was wel af en zag erg goed uit (totdat vandalen langs komen)

Wat een drama.. zoiets kun je toch niet maken voor de pers??

Quefox_ Dat "Mack Motors" logo op die banner bovenin doet me verdacht veel denken aan alle logo's in de Bowser's Challenge attractie...

Op zich zijn het redelijk generieke logo's die direct aan race(-onderdelen) doen denken. Zie je zo wel op veel plaatsen terug.

Fixma voor zover ik kan zien zijn dit de wagentjes van de Silverstone Piste en niet die van de Lada.

Yftie84
              Bij opening van het park (denk niet bij de Pre-opening omdat er nog te veel moet gebeuren)