Mark mijn tip na mijn eerste bezoek: boek een hotel via Hotel roulette. Je krijgt dan de dag voor inchecken te horen in welk hotel je zit en je word dan geplaatst in een kamer die ze graag gevuld willen hebben. Hierdoor ben je al goedkoper uit in het boeken en waren ik mijn vriendin en een vriend van ons 62,50 p.p. kwijt voor hotel, 2 dagen entree + 1 dag Ferrari land. Nou dat noem ik geen geld 😉
2de tip, bij het hotel kan je voordeliger fastpasses scoren. Wij hebben de unlimited versie genomen en hebben bij de toppers als Shambala en Dragen Kahn meermaals een uur wachttijd kunnen passeren.
3de tip, hou in mei rekening met ontzettend veel schoolreisjes, ook in de hotels... Het klinkt raar maar wij hebben tijdens onze reis begrepen dat dat in Spanje vrij gebruikelijk is dat ze eind van het schooljaar (wat daar eerder is) dergelijke trips te maken en wij zaten dus in een hotel vol school kinderen. Konden gelukkig een kamer op een andere vloer krijgen maar in de lobby was het zeker te merken.