Heerlijk report! Fijn dat je er zoveel moeite in stopt.
Ik heb inmiddels wel een liefde voor het park en helemaal voor de gehele Westhoek. Wat ik voorheen maar een kaal gebied richting Duinkerke en de Eurotunnel vond, heb ik leren ontdekken als een heel bijzonder gebied. De Belgische kust is sfeervol in zijn sfeerloosheid, het gebied erachter barst van de geschiedenis, bourgondisch leven en prachtige landschappen.
We komen om goede redenen jaarlijks wel in het gebied en slaan een bezoek aan Plopsa dan ook vaak niet over.
Het park is bijzonder, vaak erg sfeervol maar ik herken je in je commentaar dat de theming soms net te goedkoop (bordkarton) en delen van het park net te rommelig zijn.
De horecaprijzen is het hier al vaak over gegaan, niet altijd onterecht, maar in België is het prijsniveau in de horeca door CAO en belastingen sowieso aan de hoge kant. En dat zien we als Hollanders niet altijd.
De kwaliteit is er echter over het algemeen ook naar, zeker als je de juiste plekken kent in het park.
Grootste nadeel van het park zijn de vele attracties met een lage capaciteit. Waardoor wachttijden soms net te lang op lopen. Je moet dan ook net geluk hebben met je bezoek en op het weer na had je dat zo te zien.
Op naar meer van dit soort reports!