Maik
Vorige zomer zijn we ook geweest en aan Poseidon mocht ik (na een vriendelijke discussie) een foto tonen van mijn dochter terwijl ze in Europa Park was. Het was de eerste attractie op onze eerste dag op een hete zomerdag en ik wist niet hoe het babyswitch systeem daar werkte, wat de medewerker gelukkig begreep. Bij de Efteling en Disneyland moest ik haar nooit tonen. Dus zij was blijven plakken aan het spookhuis met mijn broer terwijl ik snel een kaartje ging halen voor hem terwijl er nog geen rij stond.
Bij Silver Star waren ze heel streng en moest ze mee zijn om een kaartje te verkrijgen en ook tijdens de "switch" moesten ze haar opnieuw zien.
Bij de meeste attracties moest ze mee zijn om een kaartje te krijgen, maar tijdens de switch moest ze dan niet mee zijn. Wel een gedoe omdat mijn broer en zij graag shows zien en ik ondertussen kaartjes wou verzamelen voor mijn broer.
We dachten ook dat de babyswitch kaartjes meerdere dagen geldig waren (omdat er geen datum op stond). Dus op de 2e dag had mijn broer verschillende kaartjes van de dag ervoor... die jammer genoeg niet meer geldig waren. De meeste medewerkers waren wel vriendelijk en lieten er hem er dan toch op. Nu weten we dat er een kleurencode is per dag. 🙂
Dankjewel voor de info van de pasjes. Ik heb het eens opgezocht op de website:
"Deze kun je in het virtuele clubhuis inwisselen voor leuke dingen voor je kamer of je Euromaus-avatar. Of je wisselt ze in het park in voor gave belevenissen. Achtbaan rijden zonder te wachten? Met voldoende sterren is dat mogelijk."
Dit gaan we dus ook halen 😃.
@Suus1990 Dankjewel voor de tips. Die gaan we zeker inplannen!