Michael vriend wat ik met mijn bericht wilde mee geven is dat als we met iedereen op deze wereld rekening moeten houden, met ieder zijn religie, ieder zijn overtuiging, ieder zijn seksualiteit, ieder zijn korte teentjes, ieder zijn mening. Dan moeten we allemaal in een glazen kistje gaan zitten en vooral niets doen en niets op de markt brengen.
Het gaat gewoon niet, wanneer begrijpen mensen dat nu eens. Als een vegetariër langs het vlees schap loopt en kan er niet tegen, moeten we dan nu maar overal het vlees uit de schappen halen? Als ik bang ben voor straling en niet tegen WIFI kan, moeten iedereen dan nu zijn WIFI routers uitzetten? Waar houd het op. Leef en laat leven dat is het enige.
Die meneer heeft de keuze gemaakt om zelf de Fata Morgana in te stappen, heeft waarschijnlijk zelf een kaartje gekocht, of althans heeft ervoor gekozen het kaartje te gebruiken om door de entree te gaan. Als je dan ergens een probleem mee hebt ga naar de klanten service en klaar. Waarom de media, waarom weer lekker alles breed uit te meten. Of je nou toerist of inwoner bent, dat is in mijn ogen irrelevant.
Nogmaals de boodschap wat ik wil meegeven is....til niet overal zo zwaar aan, als ik me steeds aangevallen moest voelen als iemand het woord mietje gebruikt, of homo of wat dan ook, dan had ik geen leven meer. Het is echt een keuze hoe je ermee omgaat. Je kan ook trots op je komaf, je religie of seksualiteit ipv het als je zwakte te zien en je een "minderheid" te voelen. Het is echt aan de persoon zelf.
Als ik je berichten terug lees voel je je volgens mij persoonlijk aangevallen, let wel, dat is zeker niet mijn bedoeling met mijn post als dat wel zo is .......excuses!