Ghust Nog een week tot de nieuwe abonnementen. Zijn er hier meer die voor de premium gaan en hoe gelimiteerd zal die zijn is je verwachting?
Olaf Hoop dat efteling gauw bekend maakt of pasjes anders eruit gaan zien. En hoe laat we ze kunnen bestellen.
Ghust Olaf Dat kan bijna niet anders. Ik ga er niet vanuit dat ze 3 verschillende abonnement vormen hetzelfde pasje geven.
Japio Oh god. De Efteling heeft soms zaken niet op orde maar deze community is ook echt wel onmogelijk hoor 🙄
Loekiloeki Japio deze community is ook echt wel onmogelijk hoor Deze community heeft last van FOMO. Heb je geen premium, dan ben je geen echte fan. Tja….
Loekiloeki Oh oh oh wat vinden we de nieuwe abonnementen toch verschrikkelijk en schandalig. Ik kom noooooit meer langs. 😋
Tim Meer dan een uur in de rij staan voor een abo dat niet eens zoveel voordelen biedt. Complete waanzin.
Japio Ze hebben het weer voor elkaar hoor; 1,5 uur in de wacht en de pagina waar ik naar doorgestuurd wordt ligt eruit... Het wachten was overigens prima, kwestie van een tabblaadje open hebben staan, maar als het vervolgens tot niets leidt...
Audrey Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp. Op welke abonnementsvorm staan/zitten mensen nu te wachten? Premium?
Firthon Hele Efteling site lijkt er nu uit te liggen. Server capaciteit tekort? Ik en mijn vrouw hadden vanochtend wel geluk maar ik voel de pijn van andere abonnementhouders.
Dutch23 Schoon voorbeeld van deze fanbase. Enorm veel gescheld, getier en kritiek vooraf, maar vervolgens ontploft de wachtrij omdat de animo veel te groot is voor het duurste abonnement. Ik ben blij met m’n Plus abonnementje. 😉