Ik ben dol op de kleuren op je eerste paar screens! En leuk om weer eens een ouderwets RCT2-topic hier te zien.
[RCT2] Mythicae Mundos
Wat een tof RCT2 park! Heerlijk om de sfeer van dit spel te zien en je haalt er alles uit.
Heel leuk en nostalgisch. Dank voor het delen!
Wow, schitterend! Heb je overzichtsfoto's? Want dit smaakt naar meer.
TuttiFrutti Overzichtfoto's zullen toch voor het einde zijn, ik ben bezig aan zone 3 van de 4 (wel, 5 eigenlijk want de ingang zal ook een eigen zone zijn). De "afgewerkte" 2 zijn nog niet volledig afgewerkt, paar dingen die nog moeten ingevuld of aangepast worden. Ik toon dat dan ook liever pas als het volledig af is
Phadd-F met alle begrip natuurlijk. Ik ben benieuwd!
Ik stem voor meer ouderwetse RCT2 topics! De screenshots zien er in ieder geval heel tof uit en kan ook het stukje realisme in de beschrijvingen waarderen! Eerste 2 screenshots zijn toppertjes!
Ondertussen heb ik al weer 2 screens te tonen. Dit is de laatste thema zone van het park, daarnaast moet ik de ingangszone nog doen en wat zaken her en der afwerken en/of verbeteren. Park zou volgend voorjaar af moeten zijn denk ik.
Nostalgie! En daarnaast nog zo'n mooie sfeer die je schept. Prachtig.
- Bijgewerkt
Tijd voor de allerlaatste update. Ondertussen is het park af en is het van naam veranderd: Lake of Lost Worlds
Het park is enkel bereikbaar via één van onze stoomboten die je naar het centraal eiland brengt, van waar je je reis naar één van de vier mythische beschavingen kan aanvangen. Atlantis, Wagadu, Vinland en Babylon zijn uit de kronieken van de geschiedenis teruggekeerd en komen terug tot leven aan dit mythische meer.
Downloaden kan via de website van Nedesigns. Het park is enkel te openen in OpenRCT (al denk ik niet dat er nog mensen alleen maar vanilla rct2 hebben/spelen?!).
Jij bent zo ongelofelijk getalenteerd! Ik zou bijna zeggen probeer het eens in PlanetCoaster2 .
Phadd-F de sfeer van RCT valt ook niet te evenaren vind ik. Nostalgisch en dankzij openRCT vernieuwend.
Ik merk dat de link naar nedesigns niet lukt. Enkel bij mij?
- Bijgewerkt
TuttiFrutti Ik merk dat de link naar nedesigns niet lukt. Enkel bij mij?
Werkt niet op mobiel, en soms ligt de site eruit.
Omweggetje dat ik soms gebruik op mobiel: naar www.nedesigns.com gaan, naar onderen scrollen en klikken op 'full version', zodat de site in desktopmodus gaat. Vanaf dan zou de link naar Mythicae Mundos Lake of Lost Worlds moeten werken, evenals alle andere pagina's waar je mobiel normaal van op tilt slaat.
Op mijn iPhone werkt het allemaal prima.
En wat een prachtig park! Realistische lay-outs met prachtige theming gecombineerd. Ik hou van parken die zouden kunnen bestaan.
De stoomboten vind ik een genot om naar te kijken en de versteviging van de kustlijn met rotswerk een prachtig detail.
Heerlijk park om doorheen te dralen en alle details in me op te nemen.