| = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = |
Ik heb een nieuw spelletje bedacht - omschrijf een achtbaan aan de hand van de opeenvolgende track elementen en laat anderen raden welke baan je beschreven hebt.
Regels
- De persoon die de achtbaan raadt, mag de volgende beschrijving verzinnen. Indien dit niet gebeurt na 48 uur, mag iemand anders het overnemen;
- Je wacht tot de poster van de vorige beschrijving een bevestiging geeft alvorens een nieuwe opgave te plaatsen;
- In ieder geval moeten alle baanelementen benoemd worden. Denk aan het plaatje van RollerCoaster Tycoon hierboven. Je hoeft niet elk decorelement, elke baankruising, elke trimbrake onderweg te beschrijven, maar als ik bij wijze van het ding in elkaar zou klikken aan de hand van de omschrijving, moet ik geen cruciale meters missen;
- Je bent vrij om een element zo te noemen als je het zelf wil, om de opgave evt. lastiger te maken. Kurkentrekker mag je 'inversie' noemen. Je kunt het ook makkelijker maken - 'bocht' mag je ook '180 graden bocht' noemen;
- Je mag op eigen inzicht hints geven.
Tip: gebruik POV videos op YouTube om je omschrijving te maken. Of om jouw guess te controleren.
| = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = |
Mijn eerste opgave:
- station
- lifthill
- drop naar rechts
- camelback
- bocht naar rechts
- camelback
- bocht naar links
- bocht naar links
- bocht naar rechts
- bocht naar links