Ook hier hebben we er zin in.
Beetje laat voor het feestje maar ook hier zijn wij overgestapt naar F1 Pro en ik moet eerlijk bekennen, dat hadden we veel eerder moeten doen!!!
Om alles lekker te kunnen kijken en omdat we hier toch al even in de Apple Store waren voor wat leuke accessoires voor mijn nieuwe MacBook Pro, hebben we ook een Apple TV aangeschaft, niet omdat het moet, maar omdat het kan en we niet zitten te rommelen met streamen naar de tv.
En ook hier staat een bezoekje naar een race live op de radar, dit jaar zal het er niet in zitten, maar hoogstwaarschijnlijk volgend jaar wel, waar ter wereld weten we nog niet, de droom van mijn vrouwtje is nog steeds om een keer naar Las Vegas te gaan, maar die Vegas prijzen zijn wel heel waanzinnig over the top.
Maar Zandvoort of Spa waar @20cent een ticket voor heeft zijn ook zeker toffe opties.
In ieder geval als je mij drie jaar geleden had verteld dat ik/wij zo into Formule 1 zou zijn had ik je voor gek verklaard.
Maar goed een mens kan veranderen en nieuwe dingen ontdekken.
Morgen eerst maar lekker Drive to Survive bingen en dan maken we ons op voor een vers race-seizoen.
Dat Max weer een grote kans maakt op de titel is denk ik een no brainer als de tests beloven wat ze laten zien en dat Red Bull weer een raket van een wagen heeft ontwikkeld, maar wat er achter hem gebeurd kan ook erg interessant zijn zoals vorig jaar ook diverse keren het geval was.
Ook ben ik benieuwd naar de dynamiek van Hamilton en Sainz bij Mercedes en Ferrari, blijven de heren voor de teams zich dusdanig inzetten om het uiterste eruit te halen, of zouden ze zoiets hebben van Fu** it all dit jaar, wat ik ergens stiekem ook wel zou begrijpen.