Oef, wat een nare beelden! Liseberg had net een enorme mijlpaal bereikt door het vullen van het bad.
Afwachten wat de schade is, maar de brand lijkt enorm. Mogelijk moet Liseberg weer vanaf 0 het bad gaan opbouwen.
Brand in Oceana het in aanbouw zijnde waterpark van Liseberg
Er gaan geruchten dat er een explosie geweest is voorafgaand aan de brand.
The_Bullgod Er gaan geruchten dat er een explosie geweest is voorafgaand aan de brand.
Die zag ik op Twitter net ook voorbij komen ja. Als je op deze foto's kijkt zie je ook dat de voorkant van de gevel "open staat"..
Lijkt erop dat de gas explosie de glijtoren en glijbanen heeft vernietigd.
Wat een verschrikkelijke beelden.. Hier schrik je toch wel van.
- Bijgewerkt
De explosie staat op beeld
Sodeknetter die ontploffing
Nog meer beelden van de explosie:
Tering, je ziet die hele explosie overal in doorwerken.
Wat een ellende! Hopelijk is iedereen veilig, blijft iedereen veilig en blijft de rest gespaard.
- Bijgewerkt
Dat is wel een heel zware explosie
Balen, hopen dat er geen slachtoffers zijn gevallen. En de rest is weer op te bouwen.
Die explosie is volgens mij chloorgas dat zich bovenin heeft kunnen ophopen en daarna door de lager gelegen brand alsnog tot ontploffing is gekomen en die hele toren in een vuurbal heeft veranderd.
Hier is geen redden meer aan, afbreken en opnieuw beginnen.
Michael Die explosie is volgens mij chloorgas dat zich bovenin heeft kunnen ophopen en daarna door de lager gelegen brand alsnog tot ontploffing is gekomen en die hele toren in een vuurbal heeft veranderd.
Hoe durf ik niet te zeggen, maar mijn eerste ingeving is inderdaad ook dat de explosie door chloor komt. Ik kan mij niet voorstellen dat er ander explosief materiaal in grote getale aanwezig was. Een gasfles van laswerkzaamheden o.i.d. veroorzaakt niet zon grote explosie.