Niek Ik ben echt wel onder de indruk van de film kwaliteiten van de nieuwste iPhone, zeker als je ziet dat die hele presentatie dus met iPhone geschoten is.
En dit is dus precies het probleem wat ik van deze gimmick vind, want jij als eindgebruiker gaat nooit dit resultaat krijgen, daarom ook mijn handheld gimbal matige verlichting opmerking.
Dat is overigens het zelfde als jij opeens een Red Raptor 8K camera in je handen geduwt krijgt
Ik wil niet ontkennen dat de iphone een erg goede camera upgrade heeft gedaan, maar in deze specifieke situatie is de camera zelf in het grote geheel gewoon een puzzelstukje in een grote complexe puzzel waarbij alle truukjes uit de doos zijn getrokken (hardware voor extra stabilisatie, hardware om een zoom effect hardware matig uit te voeren, verlichting, andere camera app, nabewerking die uitgevoerd is etc etc) alles om het optimaalste resultaat te gaan krijgen uit deze camera (dingen die je in een professionele productie ook zou doen met een andere camera overigens), maar dingen die jij als je hem uit je broekzak trekt voor 90% niet zal doen waarbij je resultaat impact zal hebben.
Ik kan mij overigens ook voorstellen dat er bij een andere camera veel minder op de randzaken uitgepakt hoefde te worden wat nu gedaan is.