ppc-anoniem-2 Het lijkt soms wel dat ik de enige ben die dit topic levend houdt 🤔
nee hoor, ik ben er ook nog! Maar met betrekking tot je backup-issue heb ik oprecht geen idee. Ik gebruik alleen locale backups. Voor wat betreft jouw locale backups: stel gewoon een nieuwe schijf in? Of is dat geen optie? Zit de traagheid in de Airport of in de externe disk?
In other news:
vanmorgen mijn Watch van mijn pols laten glippen bij het omdoen, en hij landde op z'n voorzijde...
De verzekering zegt: een series 2 is ouder dan 36 maanden, dus dagwaarde 0, dus geen uitkering van verzekeringsgeld. Ook al heeft ie je bijna 700 euro gekost. Zelfde policy als bij een cheapass Samsung Gear smartwatch bijvoorbeeld. Afschrijving is gewoon 33% per jaar.
Apple zegt: reparatie is 281 euro.
Conclusie: ik heb een nieuwe besteld. Maar wat zal ik met de oude doen? Kijken of ik 'm ergens goedkoop kan laten repareren en dan proberen te slijten op marktplaats? Of zijn er hier nog knutselaars die zoiets zouden willen hebben? Of zal ik 'm defect op marktplaats zetten? Of gewoon laten recyclen door apple als dat kan?