Tonnie Er zijn ook creatieve oplossingen te bedenken trouwens.
Eens, maar voor een thuiswerk setup die helaas denk nog zeker een half jaar fulltime in gebruik gaat zijn ben ik wel op zoek naar een wat permanentere oplossing. Dus die cam die er komt te hangen moet daar ook kunnen blijven. En ik kan mijn canon SLR niet zo makkelijk lang missen. Zelfde met een oude telefoon, het idee is tof, maar praktisch gezien werkt het denk vooral voor ad-hoc gebruik, en dit is meer voor een permanente setup.
Toch leuke opties om zo te lezen!
Yealink word toch een nahlink hier 😛 . . . eerste google prijzen zijn al boven de 1000 euro, grappig voor een conference call room maar voor een thuiswerkplek wat overkill. Die microsoft cams zal ik eens bekijken. Heb hier meer microsoft hardware liggen (toetsenboard o.a.) en dat bevalt best heel goed!
Bron : Tweakers
Ik vind dit serieus wel een leuk ontwerp. Goede reviews op tweakers, vormgeving mooi, ook de microfoon krijgt goede recenties, iets waar ik ook wel waarde aan hecht en hopelijk ook gewoon een goed genoeg breedbeeld, maar anders gaat hij gewoon terug. Dank voor de tip @Tonnie!