Chingu us als Mack iets ontwikkeld is er meestal wel ergens een achtergrond.

Nou. juist mack schiet dus wél met hagel in de hoop om iets te raken. Erik heeft het al uitgelegd voor dit type, maar we hebben toch wel al vaker concepten van Mack gezien die nog nooit in de realiteit gebouwd zijn (of alleen een prototype in EP hebben) denk ook maar eens aan bijvoorbeeld de hidden reality darkride.

4 maanden later

Het wordt een familieachtbaan van Gerstlauer die in 2026 moet openen:

Loekiloeki wie scherp is, ziet dat dit een ander project is. Deze achtbaan is bedoeld voor het "Bezauberndes Britannien" gebied bij Nessie en Rasender Roland. Dat is dus niet het Palacio de Braga wat ze nu aan het bouwen zijn in het "Hanse in Europa" gebied. Ik ben al zo vriendelijk geweest een nieuw topic aan te maken.

Is het niet mogelijk dat de ingang van dat grote bouwwerk aan de kant van Nessie komt te liggen? Het pand ziet er nu niet bepaald uit alsof het snel gereed is. En dat hoeft ook niet aangezien de achtbaan in 2026 opent. 🤔

Loekiloeki allereerst ligt het Palacio de Braga daarvoor aan de verkeerde kant van het ingangsgebied, waardoor het dus niet op het Bezauberndes Britannien gebied kan aansluiten. Daarnaast is de Palacio de Braga een Portugees paleis, wat dus ook niet aansluit op een Engels thema. De plek van de aankondiging is raar, maar alle informatie plus de manier van vertellen zegt dat het een ander project is. Beiden vallen onder “the best kept secret”, maar het is inmiddels ook duidelijk dat dat een verzamelnaam voor meerdere projecten en nieuwe attracties is.

Als die junior coaster in 2026 opent, dan kan ik me voorstellen dat het gebouw bedoelt is voor een uitbreiding die pas later opent. 2027/28 misschien.

Ik kan me ook voorstellen dat het gebouw dan bedoelt is voor een Thrill Ride, die ze met die Family-Baan willen compenseren.