Quefox_ Terwijl het nog steeds niet bekend is wat Hansa-Park nu precies aan het bouwen is naast de ingang, is door het park al de volgende nieuwigheid aangekondigd. Namelijk een Gerstlauer familieachtbaan met 6 lanceringen, waarvan 3 vooruit en 3 achteruit. Ze hebben dit sneaky achter de laatste bouwupdate van hun andere project bekend gemaakt.
Niek Quefox_ Namelijk een Gerstlauer familieachtbaan met 6 lanceringen, waarvan 3 vooruit en 3 achteruit. Nice! Dat klinkt als iets leuks, zeker met die blauwe schets die ze laten zien. Ik krijg er een beetje Firechaser Express vibes van.
JohnV Prachtig! Iedereen wacht op de onthulling van de invulling van het grote bouwproject bij de ingang en dan komt Hansa-Park met deze nieuwe coaster! Vorig jaar voor het eerst in dit charmante park geweest, ik denk dat we volgend jaar die kant maar weer op gaan 😄
CoasterAnne Leuk! Dat zal wel iets zoals Gold Rush in Drayton worden, die heeft ook een vergelijkbare lengte van 500 meter. Wilde misschien dit jaar voor het eerst er heen maar dat gaan we maar even uitstellen 😃
The_Bullgod Een recente bouwvideo welke laat zien dat er stevig gewerkt word aan het stationsgebouw voor de nieuwe coaster
Niek ik zag in t begin van het filmpje dit gebouw: dat in combinatie met de beelden van de achtbanen op de achtergrond her en der, zou ik zeggen dat het om deze locatie gaat, in de cirkel. Het hoekige gebouw is bovenstaande gebouw.
The_Bullgod "Nieuw" artwork voor de Cornwall Coaster Bron: https://www.facebook.com/themeparkmagic1/posts/pfbid02iX8umDr4KH22RU1sSZC3rVkGh6xZECTJK1Bg7WftEKCmWFUkmj7x6e6gVMF9mpQl
Coasterfrenzy Dit ziet er weer fantastisch uit. En typisch voor het park dat ze de track en een muur elkaar laten volgen. Benieuwd hoe dit er in het echt gaat uit zien. Ik krijg hier trouwens wel beduidend meer een ierland gevoel bij dan een Engeland gevoel.
Eftelflags Helemaal niet gevolgd dit project! Leuk! Mooie thematische invulling. Wat zat er nu in dat gebouw wat ze aan het bouwen zijn naast de entree/main street?
The_Bullgod Eftelflags Wat zat er nu in dat gebouw wat ze aan het bouwen zijn naast de entree/main street? Dat is volgens mij nog steeds niet bekend.
The_Bullgod Een nieuwe video afkomstig van het park zelf, met een samenvatting van het bouwproject tot nu toe.
Mark We zijn in de meivakantie in het park, ik ben alleen bang daarmee iets te vroeg voor opening. Het ziet er tof uit in ieder geval!