Trollenbol Het uitzoeken heeft even geduurd maar ik denk dat ik een mooie heb gevonden! Dream_wizard denk niet dat hij gaat winnen Jules denk niet dat ik 'n winnaar heb geschoten dit jaar EdwinL Verwacht ook zeker niet dat ik een winnaar heb pretparkgekkie05-10 denk niet een winnende Ga zo door jongens, dan kan ik straks lekker het hele jaar in Discovery Club zitten. ๐
Amber Winnen doe je bij de Pretparkpuntclub (als je de mooiste hebt gemaakt ๐) ikke ikke win lekker toch wel,*niet, lekker puhh ๐,,..
Niek Ik kom zojuist tot de conclusie dat ik geen wedstrijdwaardige foto's heb gemaakt. Zelfs niet in Parc Asterix. ๐คทโโ๏ธ Volgende keer beter ๐
Loekiloeki Niek Het zal je verbazen hoe een in jouw ogen matige foto nog gewaardeerd kan worden door anderen.๐
RingelbergNick Eftelflags vorig jaar ook niet gedaan en toen was ik op plek 2 geรซindigd geloof ik, maar toen was er nog geen 2de p :rijs helaas :-)
StefanV In de wedstrijd over 2022 stond ik 3e en vorig jaar was ik 5eโฆ helaas zal ik dit jaar niet de mogelijkheid hebben om mijn โtitelsโ te verdedigen. Want ik heb niet de mogelijkheid gehad om een park te bezoeken vorig jaar.
Erik Als iedereen die vind dat hij of zij toch niet gaat winnen op mij stemt, dan maak ik een goede kans. We gaan het zien. Ben benieuwd naar al jullie foto's!
ASF Leuk dat de wedstrijd er weer is! Ook ik heb weer een foto kunnen selecteren en deze is zojuist verstuurd ๐