Dream_wizard Ik heb er ook eentje maar denk niet dat hij gaat winnen want hij valt niet echt in de pretpark categorie
Trollenbol Het uitzoeken heeft even geduurd maar ik denk dat ik een mooie heb gevonden! Dream_wizard denk niet dat hij gaat winnen Jules denk niet dat ik 'n winnaar heb geschoten dit jaar EdwinL Verwacht ook zeker niet dat ik een winnaar heb pretparkgekkie05-10 denk niet een winnende Ga zo door jongens, dan kan ik straks lekker het hele jaar in Discovery Club zitten. 🙂
Jules Ik denk niet dat ik 'n winnaar heb geschoten dit jaar, maar grote dank aan 't team van Avonturenpark Hellendoorn voor hun steun aan deze wedstrijd met hun prachtige prijzen.
EdwinL Verwacht ook zeker niet dat ik een winnaar heb maar toch wel leuk om een duit in het zakje te doen. Nou alleen nog kiezen...
FlyingTimo Medeforummers die bij een bepaald pretpark werken, altijd handig! Ik ga eens snuffelen, heb dit jaar wat meer foto's dan vorig jaar 🙂
Philosopher Gisteravond een foto ingestuurd waarvan ik gelijk zei toen ik hem had gemaakt.. Die ga ik insturen voor de Fotowedstrijd.
pretparkgekkie05-10 Ook eentje ingestuurd, denk niet een winnende, maar wel een mooie. John Mag het ook van het "resort" of moet het Persé in het park zijn?
Make_It_Work Leuk weer die fotowedstrijd. Ik maak zelf meestal niet zulke bijzondere foto's maar ben benieuwd waar iedereen mee komt dit jaar!
John vncnt96 klopt! We nemen je laatst geüploade als deelnemende foto. Je kunt dus inzenden, twijfelen en een andere uploaden 😁