Ik denk het juist exact andersom. De mol zit in mijn beleving in het groepje met rots beklimmers.
Volgens mij zit het juist in ons menselijk DNA dat we écht niet stil kunnen blijven zitten als je met een spelprogramma mee doet en er van alles om je heen ligt, ineens gaat er een klok aftellen... Het is 'De Mol', dus dan moet je toch iets doen? Camera's draaien tenslotte... Dus er moet iets van je verwacht worden... Dus waarom zou de mol in dat groepje willen zitten om zo steeds op te gaan staan en het andere team zo min mogelijk van de podcast te kunnen laten horen? De mol heeft dan immers niet in de hand welke informatie ze wél te horen krijgen en of ze dat onthouden of niet.
Uiteindelijk blijkt dat er minder geld is binnengehaald terwijl ze wel meer juiste antwoorden hebben doorgegeven? Of lijkt dat maar zo? De mol heeft voor de camera wel de juiste antwoorden ingetikt op de computer, maar daarna (wat ze uiteraard niet uitzenden op TV) de antwoorden weer weggehaald en een verkeerd antwoord doorgestuurd. Dat is volgens mij de enige manier om in de hand te hebben om minder geld in de pot te krijgen...
Mijn mol is dus één van deze vier: Anna Gimbrère, Fons Hendriks, Justin Mooijer of Rosario Mussendijk.
Verder 100% eens met Arco. Man man man, wát een slechte aflevering... Normaal is chaos best leuk in de aflevering, maar ik heb me zó enorm geërgerd aan de chaos bij de eerste opdracht. En opdracht 2 vond ik dus door dat groepje met 'niets doen - goh, natuurlijk blijft niemand zitten' beetje flauw.