De laatste jaren is dat wel steeds meer het geval inderdaad. Hopelijk zien we daar nu wat verandering in, maar ben er bang voor. Hopen op een goede nieuwe regisseur in het volgende seizoen. Blijkbaar met onbekende Nederlanders (eindelijk!).
SpaceAce Ik denk het juist exact andersom. De mol zit in mijn beleving in het groepje met rots beklimmers.
Ik weet 't niet. Dan heb je maar weinig invloed op het te verdienen geld. Je kunt enkel afleiden tijdens het klimmen door continu te praten, bang te maken of zeggen dat je de podcast niet verstaat etc. etc.
Bij het invullen van de vragen kun je ook enkel voor jou eigen vragen iets fout doen. Je moet wel iets invullen, dus dan doe je expres de foute antwoorden. Maar dat zou dan in de montage moeten opvallen (denk ik). Als je de vragen open laat, krijgt Jip ze namelijk en misschien beantwoord zij ze wel goed. Dan heb je als mol gefaald.
SpaceAce Uiteindelijk blijkt dat er minder geld is binnengehaald terwijl ze wel meer juiste antwoorden hebben doorgegeven? Of lijkt dat maar zo?
Als alle klimmers inderdaad eerlijk zijn over wat ze hebben ingevuld én dit inderdaad goed was, kan er ook een addertje onder het gras zijn. Mij valt namelijk op dat de 'zitters' een aantal activiteiten doen die normaliter 'geld' kosten. Ze bestellen drinken (ik hoor Jeroen zeggen 'alles in ieder geval 1x van de kaart') en daarnaast gaan de dames hun handen laten lezen én nemen ze een massage.
Zou het dus niet zo zijn geweest dat dit soort activiteiten 'geld' kosten. Dan kun je als 'zitter' dus dubbel mollen. En je doet lekker actief waardoor de podcast slecht hoorbaar is én je snoept geld uit de pot door betaalde activiteiten te doen. Door de minimale uitleg van Rik zou het me niet verbazen dat een prijslijst dus ook 'ontbreekt'. Of de mol heeft dit slim weggehaald zodat de andere zitters dit niet zien.
Hele wilde theorie, dus ik verwacht niet dat het waar is. Maar het zou wel de grap van de eeuw zijn 😛