Ik vind de sfeertekening erg prettig. Het hotel als achtergrond ziet er fraai uit en het huisje is klein en schattig.
Wat ik nog niet zo snap is de video en de uiteindelijke locatie. Ze spreken in het persbericht over: “Een nieuw, koninklijk prieeltje krijgt een plek aan de rand van het bos, tussen de Trollenkoning en de put van Vrouw Holle”.
Ze staat in de video links van de trollenkoning, aan de kant van de rode schoentjes. Dat matcht niet met de uiteindelijke plek, en ook niet met de zichtlijnen zoals ze in de visual zitten.
Ik vermoed dat het pleintje bij de put van vrouw holle dieper wordt en dat dit huisje daar vlak voor het spoor zal komen.
De poort (die ook zeer fraai is) zal vast en zeker voor hotelgasten zijn, maar ik vermoed dat die tijdens de reguliere openingstijden altijd dicht is.
Ik hoop dat hotelgasten als extra ‘s avonds of zelfs de hele nacht het sprookjesbos in mogen (a la Pairi Daiza waar een deel van het park altijd open is voor resortgasten). De trein rijdt dan niet meer, dus de poort kan dan gerust open zonder dat dit gevaarlijk zou zijn.
Het zou voor mij een reden zijn om een overnachting te boeken in ieder geval 🙂