Marco Hah erg tof gedaan dit. Hoe lang gaat het nog duren voordat de caviaraces weer in de mode komen?
CoasterIris Marco Die versie hiervan van Bart de Graaff is ook geweldig (daar mag u best weleens even voor klappen). 🤣
The_Bullgod CoasterIris Bart de Graaff heeft zoveel geweldige dingen gedaan. De Teringtubbies zijn ook nog steeds een favoriet van mij.
Jules Marvin Het is een hele serie met allerlei autootjes en zelfs nog een andere track waar je met zijn vieren kunnen racen. Puntje van mijn stoel echt. Hahaha.
Niek De walibi beelden waren wel de betere beelden hoor. Supervet hoe al die zelfde beren in zo'n trein zitten en mooi alle airtime van de baan laten zien. Is die van de Giant Dipper toch al iets minder mooi.
MrRC Vekoma heeft een tijdje geleden een nieuwe FireStorm geopend in Vietnam : "Wrath of Zeus" Ik vind het een zeer geslaagde baan, met enkele verrassende elementen, die ik nog niet eerder bij een Vekoma baan heb gezien.
The_Bullgod MrRC Dit is een schitterende baan, net als alle nieuwe generatie Vekoma's. Zo'n nieuw model mag van mij snel in een Nederlands park komen.
Niek Yes! Die kwam eerder ook voorbij in het dit topic: https://forum.pretpark.club/d/479-vekoma-nederlandse-koning-in-de-achtbaanwereld/21
MrRC Niek Sorry , het is een beetje moeilijk kiezen in welk topic het thuis zou horen. Als het niet goed is dan mag je naar eigen inzicht verplaatsen.
Njit Jules We hebben allemaal de knikkerbanen inmiddels gezien, De tv wereld is het fenomeen blijkbaar ook opgevallen: Spectaculair knikkeren "Knikkeren is helemaal terug, en dan bedoelen we niet alleen het knikkeren in het potje, maar juist ook de spannende knikkerraces over spectaculaire knikkerbanen", zo luidt de oproep van Blue Circle Casting. Ze zoeken naar knikkerfanaten die van spannende wedstrijden houden en zich bezig houden met het maken van de meest creatieve knikkerbanen. "Van 'gewone' raceobstakels tot zandbanen, waterbanen, doolhoven, etc. In dit programma denken wij groot, groter, grootst? https://www.televizier.nl/amusement/knikkeraars-gezocht-voor-nieuw-tv-programma
WoStan Sander058 Nooit geprobeerd, maar zeker creatief bedacht. Eigenlijk ben ik best wel verbaast dat er niet meerdere spookverhalen bestaan, omtrent de Efteling. Een park dat bijna 70 jaar oud is is wel een ideale plek voor creepy-pasta's.
Cerveza De filmpjes van hoe GTA in real life zou zijn kennen we wel, maar per toevallig kwam ik ook een soort van real life versie van RTC tegen. Ik kende het filmpje nog niet en moest toch wel lachen😁