WoStan Sander058 Nooit geprobeerd, maar zeker creatief bedacht. Eigenlijk ben ik best wel verbaast dat er niet meerdere spookverhalen bestaan, omtrent de Efteling. Een park dat bijna 70 jaar oud is is wel een ideale plek voor creepy-pasta's.
Cerveza De filmpjes van hoe GTA in real life zou zijn kennen we wel, maar per toevallig kwam ik ook een soort van real life versie van RTC tegen. Ik kende het filmpje nog niet en moest toch wel lachen😁
Erik Dat idee hebben ze ook maar gejat van Wa... oh wacht. 🤣 Het mooie van het filmpje van Untamed was dat je de armpjes van de beren op een geweldige manier zag mee bewegen. Dat mis ik helaas een beetje in de zweefmolen. 😅
Jules Deze zelfgebouwde waterslide in Rio Water Planet in Brazilië... ik zou 'm toch hier en daar wel knijpen.
Simon Jules Lijkt heel erg op zelfgebouwde waterglijbanen die ik gedaan heb in Japan en Spanje. En eerlijk gezegd, dat soort dingen zijn wel het leukste om te doen. 🙂
John Ik kwam via een nieuwsbericht op Tweakers.net zojuist onderstaande video tegen. Kijk hem vooral in 4k. Wow! 😍
Basilisk John Erg mooie beelden ja. Vind het echter wel altijd jammer dat zulk soort video's zich beperken tot het centrum, terwijl er zoveel andere mooie locaties zijn in Amsterdam om te filmen.
Njit Niek moest 3x kijken hoe het nu zat. Hebben ze een reuzenrad en een achtbaan gecombineerd? Zou wel een foto van de zijkant willen zien.. Edit: op TPR staan meer foto's. Maakt het een stuk minder weird: https://themeparkreview.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=68236
Niek Njit moest 3x kijken hoe het nu zat. Hebben ze een reuzenrad en een achtbaan gecombineerd? Zou wel een foto van de zijkant willen zien.. Ik bedoelde gewoon dat die baan schijnbaar gloedjenieuw is, maar dat alle vorm van heartlining richting de triple rolls ontbreekt 😆 Het laatste derde deel van de bocht voorop de foto ligt gewoon plat! 😅
Erik https://nos.nl/artikel/2338488-viruswaanzin-wil-andere-rechter-in-zaak-tegen-coronamaatregelen.html Checken we allemaal even het filmpje? Want de vrouw op 0:54 legt even uit hoe het zit. De regering, RIVM, gezondheidscentra, doktoren, virologen hebben het allemaal fout, want op Facebook wordt wat anders gepost! De vrouw die daarna komt heeft wel een punt vind ik.
Njit Erik Want de vrouw op 0:54 legt even uit hoe het zit. De regering, RIVM, gezondheidscentra, doktoren, virologen hebben het allemaal fout, want op Facebook wordt wat anders gepost! En dat soort mensen hebben helaas ook stemrecht...