Jailsamer amilie met 2 Kids zet je zo op de achterbank neer om naar Parijs te rijden.
Hangt er maar net van af waar je vandaan komt. Ik zie dat een gezin in Alicante of Rome bijvoorbeeld écht niet doen. Voor hun is een vliegticket naar London dan net zo gemakkelijk als naar Parijs. Misschien zelfs goedkoper, afhankelijk van de situatie.
The_Bullgod Zo kent bijna iedereen Disneyland ondertussen wel, maar dit heeft ook tijd nodig gehad.
Nou.. ik kan me nog best herinneren toen Disney nieuw was in Europa. Daar werd je echt van alle kanten mee dood gegooid. Geloof me: Niemand die niet onder een steen leefde heeft gemist dat het er kwam/het nu eindelijk open is.. Zelfs rondom de studio's was redelijk wat aandacht, al was dat uiteraard beduidend minder, toch had vrijwel ieder medium het er wel over.
Nu verwacht ik niet dat Universal zo'n grote Media Impact gaat hebben als Disney, dus het kan wel kloppen dat dit park wat langer nodig heeft om bekend te worden, maar Port Aventura is groot geworden op Britten (Universal Holidays bestond destijds uitsluitend voor Britten), dus ik denk wel dat het in elk geval voor de bewoners van het land zelf behoorlijk snel zal gaan. Voor de rest van Europa zal het even afwachten worden.