Thijs82 Tonnie klopt optie 2 (ik heb trouwens niet mijn forumnaam gebruikt bij de betaling). Maar dat komt vast wel goed 😉
Chimeara DianaB En om te bevestigen dat ik niet ontvoerd word, ik ga vrijwillig mee. 😉 De betaling is ook geregeld. En optie 1 it is.
Fixma Kan het niet vinden maar ik denk dat mijn Platinum abonnement 2022/2023 ook nog geldig is op deze dag? Als dat zou is dan ga ik en broer Willie mee. Was een hele leuke meeting vorig jaar.. Edit: 2x betaald voor Optie 2
no-fear1991 Het moest er eens van komen, dus ik ga ook mee! Optie 2 graag. @ArcovandenBroek @Cerveza de vlag kan uit! Edit: Er voelen wat personen zich gepasseerd en daarvoor excuseer ik mij. @Micha @SanneW @R007 @Andre @wouterh @MyronF @luckyrik28 @vanHUSSEL gaan jullie ook gezellig mee?
Micha no-fear1991 Omdat het zo ontzettend liefdevol gaat ga ook ik mee. Optie 2 voor mij en ook mijn dochter (Emmaly).
Cerveza Ik zie dat ik ontboden wordt, optie 2 graag. Mijn dochter Isa wil ook weer graag mee, ook voor haar optie 2.
mitchellkunst Als dit topic zo doorgaat heeft Slagharen een second gate nodig om ons allemaal kwijt te kunnen!
ArcovandenBroek mitchellkunst Als dit topic zo doorgaat heeft Slagharen een second gate nodig om ons allemaal kwijt te kunnen! Of langere openingstijden i.v.m. de drukte. 😃