BlueSpirit Waar is bevestigd dat deze strook voor Personeel is?
Kleine inhaak, ik zie dat ik een beetje verwarrend mijn post heb gemaakt, maar ik doel erop dat al jaren het deel "links achter" van P1 voor personeel is gereserveerd en dat een beste hap is voor het reguliere parkeer terrein natuurlijk.
Ik geloof niet dat die strook bovenaan rechts voor personeel is, dit is allemaal voor het hotel.
De grootste fout vind ik sowieso al dat hotel-parkeren op dat deel plaats vind, dat had gewoon voor het hotel en die personeels parkeerplaats moeten beslaan, de rest van P1 had gewoon voor park-gasten moeten blijven.
Maar ik vind al jaren de hele inrichting van alle parkeerplaatsen getuigen van een matige visie en beleid,
Personeel parkeert al jaren mooier dan gasten die naar puinvelden gestuurd werden bijvoorbeeld, of de laadpalen die zijn aangeelgd om vervolgens dat hele deel nu op te offeren en te verplaatsen.
Waarom is voor dit hele traject niet eerst P2 gewoon fatsoenlijk gemaakt met betere indelingen, bochten etc zodat je hier gewoon vloeiend en soepel op kan rijden.
Waarom leggen we wel een tunnel aan voor 100 hotel-gasten auto's per dag, maar onderbreken we duizend+ auto's per dag naar P2 continue de doorgang over de kinkenpolder omdat er voetgangers, fietsers of wat voor ander verkeer langs moet, wat weer opstropingen geeft bij het oprijden.
Of waarom staat bij het park wat zich zo groen profileert al jaren diesel aggregaat lampen op P2